Vi leverer et af markedets bedste tv signaler!


I vores forening har vi valgt at få leveret signal fra YouSee fordi de har et af markedets bedste og mest stabile signaler.
Se driftsinfo her

Fejl på YouSee boks

  • Er der brud/knæk på ledningerne og sidder stikkene ordentligt i både tv, boks og antennestikket i væggen? 
  • Prøv evt. at skifte kablerne, hvis du har mulighed for det. 
  • Sidder programkortet rigtigt i YouSee-boksen?
  • Fungerer fjernsynet korrekt?

Du kan desuden
læse mere om fejlsøgning på YouSee Boksen her
Hvis intet af dette virker, så kan du fejlmelde boksen til YouSee kundeservice på tlf: 70 70 40 40



Fejl og udfald
Har du alligevel problemer med dit tv, pixelering/sne på skærmen, udfald, kanaler der mangler:

Fejlen kan være et sted i dit hus. Prøv derfor at undersøge følgende, inden du ringer: 
  • Er der brud på ledningen og sidder stikkene ordentligt i både tv og antennestikket i væggen? 
  • Prøv evt. at skifte kablet, hvis du har mulighed for det. 
  • Fungerer fjernsynet korrekt? 
  • Hvis du har mere end et fjernsyn, så undersøg, om der er problemer på alle apparaterne. 
  • Hvis du har mulighed for at spørge din nabo, om der også er problemer med kabel-tv hos dem, vil det hjælpe os med at lokalisere fejlen.
Når du har prøvet ovenstående muligheder uden held eller konstateret en generel fejl, kan du fejlmelde til Dansk Kabel TV på tlf. 98 14 40 44

Eller fejlmelde her 
Fejlmelding

Problemer med at indstille kanaler?
Hvis du har mindre tekniske udfordringer kan bestyrelsen måske hjælpe dig.
Find os på "Kontakt" siden